Vakantie

Eindelijk, we hebben vakantie!
Gisteren via allerlei omwegen naar Schiphol gereden, het was erg druk op de weg, er staat een lang weekend voor de deur.
We checken in bij het Ibis Budget. Er was genoeg parkeer plek, John kon de auto voor de deur parkeren. We zijn nog iets gaan drinken in de bar van het Ibis en toen wassen en naar bed en slapen.
Nou, dat wilde niet lukken. Ik heb 4 uur lang wakker gelegen.
En ik was blij toen we eindelijk op konden staan. We hebben de eerste shuttle gepakt naar Schiphol, de check in balie ging net open. We waren op 20 minuten tijd, ingecheckt en langs de douane. Wel werd mijn tas weer grondig onderzocht, ik denk dat het de e-sigaret  is, i dont know?
We hebben een kleinigheidje ontbeten, tax free geshopt en toen op naar London.

Hier liep het ook allemaal smooth, John werd wel ff gefouilleerd en mijn tas weer onderzocht, maar “everything went well”.
Nu in de “ plane” op weg naar NY. Het toestel en de verzorging van Air Belgium bevalt goed so far. We hebben denk ik een klein half uurtje vertraging, maar we hebben tijd.
Het langste wachten komt straks op NewArk ben ik bang, dit vliegveld staat niet bekend om zijn vriendelijkheid en snelle werken.



Reacties